Ssssöndag

Jag o mimmi vaknade vid två, och vi hoppade in i duschen tillsammans, sen gick vi ner till två kockar & käkade med dem andra. satt där i några timmar, käkade & snackade skit. träffa snyggingar ;)
sen drog svikaren till sin bf.. :( då blev jag ledsen i ögat.
sen stack jag hem till mor nån timme och red hennes häst, det gick super :) sen tilölbaka till pappi på kvällen och träffade bastian och rasmus, och delade på en, med två riktigt sjuka/roliga/underhållande nördar. och då menar jag bokstavligen nördar!! hahaha över ballt =D sen  nu drog jag hem vid 12 och ska nanna kudden dirr!
För imorgon börjar praktiken!

Kommentarer
Postat av: Mimmi Fors

Jag älskar dig mest <3

2011-05-05 @ 23:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0