SÖNDAG... mysdag

Vaknade av en konstig anlednig som ej är okej brevid brant.. och så klart mimmi =) men brant? ...
jag gick upp och duschade sen knackar mimi på dörren och hoppar in i duscen med mig. sen gick allihop till två kockar och åt god mat. sen efter nån timme där drog vi till lee & satte oss och tog en beer på uteserveringen i det vackra vädret. sedan gick vi till klubben och satt där o chillade med en bacardi breeze... gooott! Sen åkte jag o min sambo till henne och hon somna i soffan o jag i sängen, men sen kom hon som tur va ner krypandes under täcket med mig! =)
i lav u<3
Vaknade av en konstig anlednig som ej är okej brevid brant.. och så klart mimmi =) men brant? ...
jag gick upp och duschade sen knackar mimi på dörren och hoppar in i duscen med mig. sen gick allihop till två kockar och åt god mat. sen efter nån timme där drog vi till lee & satte oss och tog en beer på uteserveringen i det vackra vädret. sedan gick vi till klubben och satt där o chillade med en bacardi breeze... gooott! Sen åkte jag o min sambo till henne och hon somna i soffan o jag i sängen, men sen kom hon som tur va ner krypandes under täcket med mig! =)

i lav u<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0