min bästevän

Sitter o väntar på min sambo!
älskar henne så mycket bästavännen!
du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet, du måste förstå att du är nåt speciellt.
du är min egna ängel, som gud hade sänt, se mig in i ögonen, där finner du alla svaren.
jag älskar dig, och i hjärtat lever du kvar än. du är den enda som får se mig svag.
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag, jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida.
skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida, du kan verkligen berätta vem jag är. du kommer alltid att stå mig lika nära,  din hand kommer jag alltid bära.
du kommer få bära halva delen av mitt hjärta, så du kan höra mina tankar och du kommer känna min smärta. och lyssna riktigt noga, och tro inte att jag driver, tänker med huvudet och med tangenterna jag skriver. du betyder mycket för mig, i vänskapsbandet finns en låga som aldrig brinner ut. kan svära på allt att den aldrig kommer ta slut. dig ska jag ta vara på, min lilla skatt. din och min vänskap, alltihopa blev en. och jag vet att ingen känner dig bättre än mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0