natten till söndaaaaag

Först ilördags skulle jag o mimmi ha en mys kväll med chinafood, men så blev det dock inte! PARTYBRUDARNA HÄR! klockan 02.00 ringde V och sa till mig att ta med mimmi till krogen, för det hade stängt o låst o så skulle vi smyga in bakdörren då.. haha så det gjorde vi! där satt dom med varsin cider och en cigg i handen! =) sen hällde V & A upp varsin åt mig o mimmi också! efter vi snackat en stund säger plötsligt V till mig, att han måste disskutera en allvarlig sak med mig... och vi går bort och  han börjar kyssa mig hahah  spännande blev det =)
vid 03.30 tiden gick jag o mimmi hem åt och där va det fullt ös! så det blev att vi fortsätte supa en hel del där! det blev kanske lite för mycket för mig...
Först så i lördags skulle jag o mimmi ha en mys kväll med chinaaa food, men så blev det dock inte! PARTYBRUDARNA HÄR! klockan 02.00 ringde V och sa till mig att ta med mimmi till krogen, för det hade stängt o låst o så skulle vi smyga in bakdörren då.. haha så det gjorde vi! där satt dom med varsin cider och en cigg i handen! =) sen hällde V & A upp varsin cider åt mig o mimmi också! efter vi snackat en stund säger plötsligt V till mig, att han måste disskutera en allvarlig sak med mig... och vi går bort och  han börjar kyssa mig hahah  spännande blev det ;*
vid 03.30 tiden gick jag o mimmi hem åt och där va det fullt ös! så det blev att vi fortsätte supa en hel del där! det blev kanske lite för mycket för mig...
fylllle mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0