Galen dag!

Dagen började med att lärarna samlade alla eleverna i ett klassrum och började gapa o skrika om att en av lärarna va mördad pga att han hade stulit en mugg, sen kom en annan lärare inrusandes med muggen i en plastpåse och med blod på fingrarna! Jag satt där o tänkte WTF HÄNDER! :S :O Sen tvingade alla lärarna in oss i ett ett annat rum för att titta på morden i midsomar eller vad den heter? i 2 hela timmar, efter det berättade de att nu skulle vi inleda ett nytt tema på skolan som handlar om deckare, crime, skräck osv.. Jag är fortfarande lite skakig över i morse... haha =) Jag har precis städat hela rummet, och sitter o väntar på söta lilla mimmi, lav u! <3
som ska sova hos mig inatt! HAr köpt hem en stor fet pizza som vi ska äta!!! hehe =D
vi höres senare pusssssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0