freeedaaaaaag bowling/klubben/krogen

idag ringde pappi o fråga om jag o mimmi vill meh o bowla. efter det tog jag hans nycklar o vi gick till honom o duschade o gjorde oss iordning för utgång sedan! när jag kom ut ur duschen ringde några snorungar och jag o mimmi tagga till för att gå ut o möta dom men de fega ur och la på luren. ojoj! jag är inte farlig..igentligen (a) sen gick vi först till en klubb och när vi hade gått där ifrån hade jag glömt min mobil där haha! jag o mimmi gick o åt på ett gatukök haha ganska galet blev där! jag började kalla han som stod i disken för ''smokinghotbabe'' och vi skulle försöka hotta han på fejjan o massa sånt haha! SEN blev det ÄNTLIGEN krogen! jag o bästisen sjöng karaoke! Sen schekade jag o mimmi våra asss hela natten. Men när jag skulle ut och ta en cigg, hade en vän slagit en flaska i huvudet på en annan så det bara pissa blod.. så fick lugna ner honom o snacka lite med honom men allt löste sig och båda bad om ursäkt osv.. blabla =) efter de hade stängt gick jag och mimmi hiim till mig och vi la oss på golvet o hon snackade med någon boy, sen fick vi för oss att det hade varit as skönt o gå på ett golv, så vi slängde upp fötterna mot taket och låg så.. inte normala =)
idag ringde pappi o fråga om jag o mimmi vill meh o bowla. efter det tog jag hans nycklar o vi gick till honom o duschade o gjorde oss iordning för utgång sedan! när jag kom ut ur duschen ringde några snorungar och jag o mimmi tagga till för att gå ut o möta dom men de fega ur och la på luren. ojoj! jag är inte farlig..igentligen (a) sen gick vi först till en klubb och när vi hade gått där ifrån hade jag glömt min mobil där haha! jag o mimmi gick o åt på ett gatukök haha ganska galet blev där! jag började kalla han som stod i disken för ''smokinghotbabe'' och vi skulle försöka hotta han på fejjan o massa sånt haha! SEN blev det ÄNTLIGEN krogen! jag o bästisen sjöng karaoke! Sen schekade jag o mimmi våra asss hela natten. Men när jag skulle ut och ta en cigg, hade en vän slagit en flaska i huvudet på en annan så det bara pissa blod.. så fick lugna ner honom o snacka lite med honom men allt löste sig och båda bad om ursäkt osv.. blabla =) efter de hade stängt gick jag och mimmi hiim till mig och vi la oss på golvet o hon snackade med någon boy, sen fick vi för oss att det hade varit as skönt o gå på ett golv, så vi slängde upp fötterna mot taket och låg så.. inte normala =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0